De laatste loodjes voor vertrek - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Alie Wouda vd Tuin - WaarBenJij.nu De laatste loodjes voor vertrek - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Alie Wouda vd Tuin - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes voor vertrek

Door: alievandertuin

Blijf op de hoogte en volg Alie

28 April 2011 | Tanzania, Moshi

Morgen vertrekken we om 8.20 uur uit Dus. we zijn om 9.20 in Am (180 km) Vlucht 1854 KLM
vetrek 10.20 Am naar JRO (kilimanjaro) 19.45 (6.898 km) Vlucht 567 KLM.
Siep is nog even de auto van Kim en Moniek aan het voltanken en dan gaan we de koffers wegen.
4x 23 kg. En dan gaan we de handbagage nog even na.
We hebben al veel reactie gehad van mensen die ons alle goeds toewensen. BEDANKT allemaal.
Ik heb er SUPER veel zin in. Hopen dat het thuis allemaal goed gaat. Rian is nu al ziek, buikpijn en verkouden. Maar tot nog toe is het vaak maar een dagje, hoop dat het nu ook het geval is. Het is natuurlijk ook niet niets dat haar ouders zolang weg gaan.
Kim, Moniek, Kevin en Rian ik hou van jullie en ik zal jullie gaan missen. Afscheid nemen zal morgen wel moeilijk zijn.
(Mijn skype naam is alievandertuin)

• 29 April 2011 - 05:29

Natasja:

Zo over een uurtje vertrekken jullie. Wel spannenend allemaal. Een hele goede reis en ik hoop dat jullie leuke en goede ervaringen op doen.

• 29 April 2011 - 07:03

Mariann:

Jullie zitten nu in het vliegtuig.
    We wensen jullie een hele goede reis.
    veel goeds in Tanzania.we blijven jullie volgen op de site.

• 29 April 2011 - 14:02

Nellie :

Alie en Siep hopelijk hebben jullie een goede reis gehad! Heel veel succes met jullie project en geniet ervan!!
    Groeten Nellie en Frans.

• 30 April 2011 - 15:55

Jan En Marjo:

Laat het jullie goed gaan, veel succes en je weet mocht het nodig zijn wij wonen maar een paar deuren verder.

groeten Jan en Marjo

• 01 Mei 2011 - 11:47

Heidi:

alie en siep, heel veel succes.
    geniet van al het goede werk wat jullie gaan verrichten.

groetjes Heidi, Hans, anouk en Danique

• 01 Mei 2011 - 17:14

Rolf:

Hoi Alie en Siep,

Hoe gaat het daar?

Groeten en liefs vanuit Bunne!

• 02 Mei 2011 - 08:27

Petra:

Ben zo benieuwd, hebben jullie je hutje al gevonden? Valt het mee, valt het tegen? Al achterna gezeten door leeuw? Hoe is het weer (blijft belangrijk voor een Nederlander), Ging de reis voorspoedig? Zijn jullie überhaupt al aangekomen? Geen bagage kwijtgeraakt? Denk om de slangen hé?!
    Kuwa na furaha na basi sisi kusikia kutoka kwenu, big kiss kutoka kwetu zote nne ( oftewel:
    Veel plezier en laat wat van je horen, dikke kus van ons allevier, in het swahilis)
    Dikke kus, Petra

• 02 Mei 2011 - 13:05

Peter Koene:

Hey Alie en Siep,

Wat een fantastisch avontuur! En wat een goed doel! Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en het langer gaan maken dan Sieps voorganger. Succes!

Peter

• 02 Mei 2011 - 20:32

Mams:

Hallo Aly en Siep Hoe is het daar
    hebben jullie een goede reis gehad en is het wat je er van verwacht had.
    We wensen jullie goede dagen daar .
    Groetjes en een dikke kus van je moeder