Voorbereiding, opzoek naar vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Beringe, Nederland van Alie Wouda vd Tuin - WaarBenJij.nu Voorbereiding, opzoek naar vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Beringe, Nederland van Alie Wouda vd Tuin - WaarBenJij.nu

Voorbereiding, opzoek naar vrijwilligerswerk

Door: alievandertuin

Blijf op de hoogte en volg Alie

05 Februari 2011 | Nederland, Beringe

http://www.tukutane-tanzania.nl/31536528
Op deze site heb ik gekeken naar vrijwilligerswerk voor mij en heb contact gezocht met iemand uit nederland die in Tanzania zit en het coördineert .

Inmiddels hebben we de paspoorten verlengt en kunnen we een visum aanvragen via ANWB.

Toevallig zagen we tijdens een uitzending van Radar 31 januari j.l., dat lariam, een middel tegen malaria, erg veel bijwerkingen heeft. Gezien het feit dat ik 8 jaar erg ziek ben geweest door een middel wat ik slikte, nemen we daarom Malarone. Dit adviseerden ze ook tijdens de uitzending. Na de uitzending belden mijn schoon-ouders en mijn moeder om ons te waarschuwen, prachtig toch. Nu al leven ze met ons mee en zijn we nog niet eens weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alie

Mijn man Siep Wouda gaat als Patholoog in Tanzania werken en omdat ik 15 jaar als Pathologisch Analist gewerkt heb, vroegen ze of ik het Lab op wilde zetten.

Actief sinds 12 Jan. 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 65461

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 07 Maart 2014

India

29 April 2011 - 13 Juni 2011

6 week naar Tanzania werken in een ziekenhuis in M

Landen bezocht: