vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Beringe, Nederland van Alie Wouda vd Tuin - WaarBenJij.nu vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Beringe, Nederland van Alie Wouda vd Tuin - WaarBenJij.nu

vrijwilligerswerk

Door: alievandertuin

Blijf op de hoogte en volg Alie

07 Februari 2011 | Nederland, Beringe

Hoezo moet ik vrijwilligerswerk zoeken;

Mailing wisseling tussen patholoog A en patholoog B
Alweer bijna aan het einde van mijn verblijf even weer wat follow-up.
1. Het lab. Met de komst van Y lijken er plotseling weer ontwikkelingen mogelijk, al moet ik nog goed hoogte van hem krijgen, het lijkt best een aardige en ook kundige kerel, maar hij is –net als G- wat ongrijpbaar, vaak niet op het lab aanwezig en , als hij er wel is, merendeels achter zijn bureau en PC scherm. Hij heeft me een prima tri-chroom afgeleverd, dus hij kan zeker wat. Voor het doen van een PAS of Grocott ontbreken de grondstoffen nog merendeels, Y heeft dit geinventariseerd. Nu is het wachten tot de levering van de bestelling, dit kan wel even duren, want alles moet de goedkeuring hebben van de directeur, die momenteel 3 weken in het buitenland verblijft. Maar we moeten nu werk gaan maken van het opzetten van immuno. Het komt mijns inziens zeer goed uit, dat de vrouw van een van de Venlose pathologen, Siep Wouda, die ergens in dit voorjaar gaat, een ervaren histotechnisch analiste is. Zij heeft te kennen gegeven graag aan de slag te gaan en zou Y best kunnen helpen met het opzetten. Tevens zou ik de Venlose pathologen willen vragen van hun kant te investeren in de aanschaf van de nodige anti-sera/ antistoffen, want, als we daarop moeten wachten hier, zou dat nog wel eens heel lang kunnen duren, vrees ik.Tenslotte zou het misschien ook niet gek zijn, als Y een paar maanden naar een ned. lab ging ( Nijmegen, Venlo ? ). Si heeft toegezegd hierin te willen investeren en Y wil wel.